Skip to main content
01.10.2019
19:25
Foto: Turistično društvo Senovo
Člani Turističnega društva Senovo so v petek, 27. septembra 2019, počastili svetovni dan turizma. Pred pisarno društva so odprli novo tablo z označeno potjo do slapa v Zapečju.

Sledil je voden pohod z razlago, ki nas je vodil mimo na novo postavljenih tabel na Poreber in v Zapečje ter si ogledali zanimiv Lehnjakov slap.

Slap Zapečje je tu nastal zaradi poševnega preloma, ki je bil nad slapom razkosal apnenčevo gmoto in prizadel apnenec pod njim. Narava je oblikovala strmo čer, ki jo preskakuje potok in dela 8,80 m visok slap. Spodnji in srednji del slapove stene pokriva lehnjakova kopica, na debelo odeta z mahovno skorjo. Pod njenim površjem se z netop-nim kalcijevim karbonatom mahovje nenehno spreminja v lehnjak. Ta slap bo kar naprej rasel in se višal, prejšnji štirje se kar naprej znižujejo. Pod okoli štiri metre dolgim tolmunom je še dva metra visok slap, v enakem, kot je zgornji, litotamnijskem apnencu. Slap Zapečje je majhen, vendar zanimiv rastoči slap v nenehni rasti lehnjakovega stožca. Slap je dostopen s Senovega. Pred gostilno Senica zavijemo na Kajuhovo cesto ter na prvem odcepu levo proti Porebru. Na vrhu hriba (pri križu) zavijemo desno ter pri drugem odcepu ponovno desno v hrib. Spustimo se v dolino do potočka ter sledimo njegovemu toku, ki nas privede do slapa. Druga možnost je, da pustimo avto pri lovski koči v Brezjem ter se spustimo v dolino do izvira potoka. Sledimo toku, opazujemo njegovo strugo, vpliv človeka na naravo ter po dobrih 300 metrih pridemo do preloma, ki je omogočil nastanek slapa.

Vir: iz brošure

Število udeležencev ter kraji od koder so prišli, je potrditev, da so na pravi poti. "Hvala gospe Kristini Račič Ogorevc, direktorici CPT Krško, za sodelovanje in spodbudne besede. Druženje smo nadaljevali pri krušni peči v Uradniški koloniji, kjer smo poskušali Šeševe dobrote," so še sporočili iz Turističnega društva Senovo.