Dve v vrsto
Vesna Drnovšek in Nataša Mirtič
Obema je pomemben dolgotrajen proces, ki ju preko alkimističnih postopkov pelje od matrice do odtisa. Na razstavi v Krškem prvič drzneje vzpostavljata dialog z matrico, ki sta jo sprva obravnavali zgolj kot nosilca končnega odtisa. Z leti prakse sta se tega razmišljanja razbremenili in matrico začeli dojemati kot samostojen likovni objekt in jo postavili ob bok odtisom.
Njuni likovni govorici in raziskovanje grafičnega medija se stikata tudi v razmišljanju, kaj vse lahko postane likovni znak. Vsaka na svoj način reciklirata odslužene grafične plošče in najdene predmete ter na ta način ozaveščata njihovo prisotnost v vsakdanjem okolju. V toku dela si predmete med seboj tudi izmenjujeta in uporabljata pri ustvarjanju novih podob.
Vesna Drnovšek in Nataša Mirtič I Dve v vrsto
odprtje grafične razstave
petek, 13. september 2019, ob 19. uri
Galerija Krško
Levo: Vesna Drnovšek, iz cikla Dve v vrsto, z intervencijo N. Mirtič, 2019, kolagrafija, jedkanica, akvatinta, 100 x 70 cm.
Desno: Nataša Mirtič, iz cikla Dve v vrsto, z intervencijo V. Drnovšek, 2019, E.A. jedkanica, akvatinta, 42 x 71 cm.
Iz prve roke
Mag. Breda Škrjanec: "Vse kaže, da Vesno Drnovšek grafika zanima predvsem zaradi svoje procesne narave, saj jo sicer uporablja na zelo slikarski način, pa tudi naklada, ki jo daje možnost tiska, je ne zanima. Kolaž, asemblaž, izbira barv, ki jih uporablja, imajo bolj slikarski, kot grafični značaj. Grafika ji daje možnost eksperimentiranja do konca fizičnih lastnosti matrice. Pri tem ne gre za prave ali napačne rešitve, saj napaka lahko služi kot izhodišče za preverjanje in različico rešitve likovnega problema."
Iztok Hotko: "Nataša Mirtič je ena izmed redkih slovenskih likovnih umetnic, ki se posveča izključno grafični likovni tehniki, in sicer njeni klasični zvrsti, jedkanici. Grafiko pojmuje kot avtonomno izrazno sredstvo, ki se od drugih likovnih medijev specifično razlikuje in omogoča posebne formalno estetske učinke."
Kulturni dom Krško