Skip to main content
21:18
Dirka po Sloveniji 2021, Brežice - Krško
Foto: ePosavje.com
Na posavskih cestah je v petek, 11. junija, potekala tretja etapa kolesarske Dirke po Sloveniji. Tako smo posavsko etapo, prvič z začetkom in ciljem pri nas, videli v našem uredništvu.

IZ MINUTE V MINUTO:

PETEK, 11. JUNIJ 2021

(21:33) Tako so dirko videli naši bralci

Hvala vsem bralkam in bralcem, ki ste se v velikem številu odzvali na naš poziv k sooblikovanju vsebin in nam na elektronski naslov info@eposavje.com poslali številne foto in video utrinke. Vaše fotografije objavljamo v spodnji galeriji.

Fotografije naših bralcev:

(17:25) Pogačar: "Zadnji klanec je bil res težek"

Po končani posavski etapi je zelena majica dirke Tadej Pogačar povedal, da je bila celotna dirka zahtevna. "Veliko je napadov za pobeg, na koncu je celotna ekipa stopila skupaj, nadzorovali smo celotno dirko. Zadnji klanec je bil res težek in na koncu se je umirilo. Poskusili smo zmagati s Trentinom, na žalost se ni izšlo," je v cilju povedal vodilni v skupni razvrstitvi.

O sobotni kraljevski etapi: "Upamo na dober razplet"

Misli so že usmerjene proti sobotni kraljevski etapi na Primorskem. "Jutri bo tista kraljevska etapa. Zaenkrat imam dovolj prednosti, gremo v obrambo in bomo videli, kakšne bodo noge. Upamo na dober razplet." > PREBERI VEČ

(17:26) Mohorič o 2. mestu in zmagi Španca: "Bil je močnejši, zasluži si to zmago"

"Zmanjkalo je pol dolžine kolesa ali pa nekaj metrov več. Preveč sem okleval, prepozno začel s šprintom. Že prej sem vedel, da je Španec hitrejši. Postavil sem izza njega, izbral je pravi trenutek, na žalost mi je ravno malo zmanjkalo," je v intervjuju po koncu dirke za RTV Slovenija povedal najboljši Slovenec na etapi v Krškem Matej Mohorič.

"Ritem na klanec je bil peklenski"

Na vprašanje, ali so pričakovali takšen zaključek etape, glede na to, da je Mohorič pred etapo dvakrat odpeljal sremiški klanec, je povedal, da je bil današnji šprint najverjetnejši razplet etape. Ritem na klanec je bil peklenski, moja smola je v tem, da je Španec dober na vzpon in je bil v prvi skupini. Bil je močnejši, zasluži si to zmago. > PREBERI VEČ

(17:22) Rezultati 3. etape Dirke po Sloveniji: Brežice-Krško, 165,8 km

1. Jon Aberasturi Izaga (Špa/Caja Rural - Seguros RGA) 3;50:26
  2. Matej Mohorič (Slo/Bahrain Victorious)
  3. Matteo Trentin (Ita/UAE Team Emirates)
  4. Remy Mertz (Bel/Bingoal Pauwels Sauces)
  5. Jeppe Pallesen (Dan/Team Coldquick)
  6. James Shaw (VBr/Ribble Weldtite Pro)
  7. Daniel Munoz Giraldo (Kol/Androni Giocattoli)
  8. Giovanni Carboni (Ita/Bardiani CSF Faizane)
  9. Dmitrij Strahov (Rus/Gazprom - Rusvelo)

Cilj etape Dirke po Sloveniji, Krško, 11. junij 2021

(15:00) CILJ V KRŠKEM: Španec Aberasturi zmagovalec posavske etape

Jon Aberasturi Izaga, član španske ekipe Caja Rural – Seguros RGA, je zmagovalec posavske etape Dirke po Sloveniji. Španec je v ciljnem šprintu v Krškem imel največ moči v nogah in prehitel Mateja Mohoriča (Bahrain Victorious), tretje mesto je osvojil Matteo Trentin (UAE).

"Bil sem na veliko stopničkah, to je moja prva zmaga"

"V cilj nas je prišlo okoli 30, ekipa UAE so bili v zadnjih dveh kilometrih zelo močni, sledil sem Trentinu in 200 metrov pred ciljem sem pognal pedala, imel sem dobre noge. Na vzponu je bilo težko. Sem zelo vesel, imam veliko stopničk, to je moja prva zmaga," je zmagovalec povedal za RTV Slovenijo.

Mohorič: "Zmanjkalo je pol kolesa"

"Zmanjkalo je pol dolžine kolesa ali pa nekaj metrov več. Preveč sem okleval, prepozno začel s šprintom. Postavil sem se za Španca, izbral je pravi trenutek, na žalost mi je malo zmanjkalo," je povedal Matej Mohorič.

(14:52) Le še Libna in Spodnji Stari Grad

(14:48) Glavnina je že v Spodnji Pohanci, do cilja v Krškem je le še nekaj minut

Vse kaže, da bo v Krškem odločil šprint glavnine. Pred kolesarji je še 6 kilometrov več ali manj ravne ceste do Trga Matije Gubca.

(14:39) Na Zdolah čez nekaj minut

(14:34) GORSKI CILJ - SREMIČ

Kolesarji so pripeljali prek Grmade, kjer je prvo mesto osvojil Poljak Majka, Pogačar je bil drugi. Kolesarji so se spustili po Sremiški mimo ribnika, zdaj plezajo proti Pleterjam. Na čelu karavane je še vedno ekipa UAE s Pogačarjem, od Bahrain Victorious sta spredaj Tratnik in Mohorič.

(13:38) Kolesarji iz Zameškega proti Kostanjevici

Karavana je na poti iz Zameškega proti Kostanjevici na Krki, kjer bo naslednji leteči cilj. V ospredju imajo ubežniki dobro minuto prednosti pred glavnino, na čelu katere so kolesarji Bahrain Victorious.

(13:16) LETEČI CILJ - SEVNICA: Mohorič najhitrejši

Matej Mohorič (UAE) je dobil leteči cilj v Sevnici in virtualno oblekel rdečo majico. Kolesarji so začeli vzpon proti Studencu, od tam pa proti Raki in Kostanjevici na Krki.

(13:02) Kolesarji so na poti proti Sevnici

(12:00) V Krškem bodo okoli 15. ure

Na startu v Brežicah se je zbrala velika množica gledalcev, ki je pozdravila najboljše kolesarje letošnje Dirke po Sloveniji in zeleno majico vodilnega Tadeja Pogačarja. Kolesarji so se nato odpeljali proti brežiškem gradu in naprej proti krožišču v Trnju, kjer se je nekaj deset metrov kasneje tudi uradno začela tretja - posavska - etapa dirke.

Kolesarje bo zdaj pot od Virštanja vodila proti Kozjem in Podsredi, od tam pa v krško občino prek Koprivnice v Brestanico in proti Sevnici. V Krškem jih po vročem vzponu na Bučerco pričakujejo okoli 15. ure.

(11:00) ZAČETEK DIRKE V BREŽICAH

S startom izpred občinske stavbe se je v Brežicah začela tretja etapa Dirke po Sloveniji. Kolesarje bo ob trasi pričakali množica najvijačev vseh starosti, v Kapelah jih z zastavicami pričakujejo najmlajši z navijanjem "Dajmo Tadej, dajmo Tadej". Helikopter bo na Bizeljskem posnel grozd, ki so ga iz kadi pripravili člani Društva vinogradnikov Bizeljsko.

(10:35) Tako je v ciljnem prostoru v Krškem

(09:55) Pri Gradu Brežice

(09:47) Utrip Krškega polja v petkovem dopoldnevu

(09:03) Brežice na dan posavske etape

V Brežicah je vse pripravljeno na start posavske etape ob 11. uri. Fotografije v galerijo posavskih utrinkov so prispevali iz Zavoda za podjetništvo, turizem in mladino Brežice.

Fotogalerija (Foto: ZPTM Brežice):

(08:24) Cesta 4. julija v Krškem je že zaprta

V Krškem so za promet že zaprli Cesto 4. julija, v krožišču pri podmornici je zaprt prvi izvoz proti Trgu Matije Gubca. Obvoz je urejen mimo OŠ Jurija Dalmatina Krško. Glede na spremenjeno prometno situacijo bodo tekom dneva nastajali zastoji, zato tudi mi prosimo za razumevanje in strpnost.

(07:10) Vzpon na Sremič v petkovem jutru

(06:30) Dobro jutro Posavje, dobro jutro Slovenija

Petek. 11. junij 2021. Vremenoslovci v napovedi pravijo, da se bo "danes nadaljevalo nestanovitno vreme, predvsem sredi dneva in popoldne bodo še krajevne plohe ali nevihte. Najvišje dnevne temperature bodo od 22 do 27 °C." Tretja etapa Dirke po Sloveniji se lahko začne, ob 11. uri bo start pred vodovodnim stolpom v Brežicah. Spremljajte dogajanja na ePosavje.com.

ČETRTEK, 10. JUNIJ 2021

(22:45) 3. etapa Dirke po Sloveniji se lahko začne

V Posavju je vse pripravljeno na začetek tretje etape Dirke po Sloveniji. Brežice so okrašene, v Sevnici je vse zeleno, v Krškem zeleni Gubec čaka na najboljšega v etapi.

Ob Cesti 4. julija v Krškem so svoja reportažna vozila parkirali šoferji Radiotelevizije Slovenije. Na Bučerci, kjer pričakujejo največ navijačev, je postavljena navijaška cona, med ljudmi po mestu je čutiti, da nekaj vendarle bo. "Petek požen, mi smo pripravljeni," bi lahko zapisali.

Fotogalerija (Foto: Andraž Dostal):

Dobrodošli v Posavju

Kolesarji bodo v petek ob 11. uri etapo pričeli pred vodovodnim stolpom v Brežicah, karavana bo po okrašenih brežiških ulicah nadaljevala pot proti Dobovi, Bizeljskem, Bistrici ob Sotli in Virštanju, od koder se bodo vrnili proti Kozjem, Podsredi in do Koprivnice. Od tam se bodo kolesarji prek Senovega spustili do Brestanice in ob Savi nadaljevali mimo Blance do Sevnice, kjer bo drugi leteči cilj. V krožišču v Boštanju bodo obrnili po Savi navzdol in na Impoljci zagrizli v klanec proti Studencu.

Nato bo sledil divji spust proti Raki in naprej prek Smednika do Zameškega in Kostanjevice na Krki, hop čez prvi most na otok in hop čez drugega mimo osnovne šole do Podbočja, kjer se bodo v trgu zavrteli nazaj proti reki Krki mimo Broda ter Križaja jih bo čakala ravnina vse do Krškega, kjer bodo na "starem" mostu zavili prek Save do podmornice, levo za Sotelsko in v Brestanici se bodo odpravili proti Stolovniku, desno za Anže, sledilo bo 10 minut resnice in vzpon na Bučerco, kjer jih bo v S ovinku pričakala množica navijačev. Še dober kilometer in na Grmadi jih bo čakal gorski cilj, pa spust v vas Sremič, mimo vinogradov po Sremiški do krožišča na Zdolski cesti v Krškem.

Levo mimo ribnika v Resi skok na Zdole, pa vratolomen spust do Zgornje Pohance, po ravnini do Spodnje Pohance, v krožišču desno proti Dolenji vasi in potem le še glavo med kolena ter več ali manj samo še ravnina do cilja na Trgu Matije Gubca v Krškem.

Sodelujte pri sooblikovanju vsebin!

Bralke in bralce vabimo, da sodelujejo pri sooblikovanju vsebin s petkove etape Dirke po Sloveniji. Fotografije in videozapise nam lahko pošljete po različnih spletnih poteh, objavljamo nekaj usmeritev za sodelovanje